Subway franšīzei mēneša laikā 900 interesentu

Subway zīmols ir aizvadījis pirmo 2017. gada pusgadu un plāno, ko sasniegs nākamajos 6 mēnešos. Kā vienmēr tas attīstībā vispirms pievēršas saviem franšīzes ņēmējiem un Development aģentiem, informē uzņēmums.

„Gada laikā vidējais noiets ir pieaudzis par 11 %, tomēr pārdošanas nominālvērtība sākas zemā līmenī, un tā ir ievērojami jāpaaugstina. Līdz ar to sagaidām, ka šī pozitīvā tendence turpināsies,” saka Centrālās un Austrumeiropas vadītājs Martins Princs.

Latvija zīmolam ir interesanta ar to, ka arvien pieaug dzērienu pārdošana. Pat 82 % klientu pasūta dzērienus, kamēr ES vidējais rādītājs svārstās ap 50 %.

Mūs ļoti iepriecina interese par zīmola franšīzi; pateicoties pašreizējai kampaņai, mums pēdējā mēneša laikā bijuši 900 interesentu. Iespēja tiešām ir ļoti vilinoša,” piebilst Princs.

Jaunākais pētījums no Lielbritānijas, kur zīmols atrodas gan franšīzes, gan QSR (Quick Service Restaurant) tirgus priekšgalā atvērto restorānu ziņā, atklāja, ka viens no zīmola galvenajiem panākumiem ir tā dalībnieku – franšīzes ņēmēju – solīdais atbalsts. „Biznesa rokasgrāmata“ saskaņā ar Subway® zīmolu saglabā autonomu uzņēmuma vadību, taču vienlaikus sniedz uzņēmējam iepriekš atrisinātas darbības problēmas, marketinga stratēģijas un cita starpā arī iespējas turpmākajai attīstībai. „57 % franšīzes ņēmēju Lielbritānijā vēlētos nākotnē atvērt vēl vienu restorānu. Šādi tie atbalstītu pašreizējos 70 % jauno restorānu, ko atvēruši esošie franšīzes ņēmēji, proporciju,“ pētījuma rezultātos paziņoja Lielbritānijas birojs.

Kad mēs pirms 17 gadiem uzsākām sava biroja darbību kā Development aģenti, zīmols vēl bija relatīvi nepazīstams, un vislielākais izaicinājums bija atrast piemērotus franšīzes ņēmējus. Smagais darbs mums atmaksājās, un mēs esam lepni, ka esam palīdzējuši izveidot Subway® zīmola reputāciju Lielbritānijā un Īrijā “ stāsta Stephen un Sue Pasco no Bristoles, Lielbritānijas.

Latvijas tirgus tagad gaida savu Development Aģentu. Kļūt par zīmola vēstnieku – Development aģentu – franšīzes ņēmējam ir vēl viens solis tā uzņēmējdarbībā. Tas ar savu komandu tieši atbalsta franšīzes ņēmējus savā teritorijā un dalās ar savu entuziasmu par šo zīmolu. Aģents ir speciālists, kurš ar savu komandu vienmēr ir pie rokas, un savas zināšanas tas vispirms ir padziļinājis tieši franšīzes ņēmēja pozīcijā. Kad sabiedrība franšīzes ņēmējā saskata šādu potenciālu, tā tam tādu soli piedāvā jau pēc 6 mēnešiem restorāna darbības.

Subway® zīmols radās 1965. gadā ASV. Katrs tā restorāns pieder un tajā strādā franšīzes ņēmējs. 2011. gadā zīmols bija atvērto restorānu skaita līderis pasaulē. Šobrīd tam ir vairāk nekā 44000 restorānu visā pasaulē. Latvijā tas ir kopš 2014. gada, un tagad tam ir atvērti 7 restorāni.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus