Natura, The Body Shop un Aesop zīmolu apvienība

Natura, The Body Shop un Aesop apvienība izveido globālu multi zīmolu kosmētikas grupu

Sanpaulu, 7.Septembris, 2017 – Natura Cosméticos SA, kosmētikas industrijas vadošais uzņēmums Brazīlijā paziņo, ka ir saņēmis nepieciešamās atļaujas no konkurences uzraugošām institūcijām, un līdz ar to noslēdz darījumu par The Body Shop pārņemšanu no L’Oreal.

Apvienojoties ar The Body Shop, Natura ir spēris nozīmīgu soli, lai radītu globālu multi zīmolu, daudzkanālu kosmētikas grupu, kas apvieno trīs spēcīgus zīmolus: Natura, The Body Shop un Aesop. Visi šie zīmoli aizstāv ētiskas uzņēmējdarbības principus, ilgtspējīgu attīstību un rada pozitīvu ietekmi uz apkārtējo vidi. Par sākotnējo vienošanos par zīmola pārņemšanu ziņoja 9.jūnijā.

Šī darījuma rezultātā izveidotā multi zīmolu apvienība tiks pārstāvēta nozīmīgos tirgos visā pasaulē – 69 valstīs, ar vairāk kā 17’000 darbiniekiem, 3’200 veikaliem, spēcīgu franšīzes tīklu, 1,8 miljoniem tiešās pārdošanas pārstāvjiem un apjomīgu produktu sortimentu.

Guilherme Leal, Natura Direktoru Padomes līdz-priekšsēdētājs: “Mēs ar patiesu prieku uzņemam The Body Shop zīmolu Natura grupā. Šajā savienībā visiem uzņēmumiem ir vienots mērķis, kas iet pāri ierastās uzņēmējdarbības robežām.”

Par Natura Natura, dibināta 1969.gadā, ir vadošais uzņēmums Brazīlijā, kas darbojas kosmētikas un personīgās higiēnas preču tiešās pārdošanas segmentā. 2016.gadā uzņēmuma neto peļņa bija 7,9 miljardi BRL (Brazīlijas Reāli). Uzņēmums ir pārstāvēts Amerikas Savienotajās Valstīs, Argentīnā, Čīlē, Meksikā, Peru, Kolumbijā un Francijā. Natura 2014.gada Decembrī kā pirmais publiskās akciju sabiedrības uzņēmums pasaulē saņēma B Corp sertifikātu, kas apstiprina uzņēmuma caurspīdīgo un ilgtspējīgo uzņēmējdarbību sociālajā, vides un ekonomiskajā aspektā.

Par Aesop Austrālijas skaistumkopšanas zīmols tika radīts 1987.gadā. Uzņēmumam ir plašs klāsts izcilu produktu sejas ādas, matu un ķermeņa ādas kopšanai. Uzņēmums pārstāvēts vairāk kā 190 zīmola veikalos, 20 valstīs Amerikā, Āzijā, Eiropā un Okeānijā. Produkti ir pieejami arī vairāk kā 97 dažādos universālveikalos.

Par The Body Shop The Body Shop ir starptautisks skaistumkopšanas zīmols, ko 1976.gadā Anglijas pilsētā Braitonā izveidoja Anita Rodika. The Body Shop mērķis ir likt cilvēkiem justies labi – gan ārēji, gan sirdī. The Body Shop iestājas par pozitīvām pārmaiņām pasaulē – zīmola piedāvātie sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļi un make-up produkti ir dabas iedvesmoti un radīti ētiskas un ilgstpējīgas uzņēmējdarbības ceļā. The Body Shop bija viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas vadījās pēc filosofijas, ka bizness var kalpot labiem mērķiem.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus