Parfois plāno atvērt pirmos veikalus Lietuvā

Šā gada augustā apritēja desmit gadi, kopš portugāļu aksesuāru zīmols Parfois savu preču klāstu piedāvā arī Latvijas pircējiem.  Pirmais veikals tika atvērts T/P Alfa 2007. gada augustā. Savukārt 2016.gada novembrī trīs zīmola veikalus Latvijā pārņēma SIA Di POM no iepriekšējā franšīzes turētāja, un šogad martā tika atvērts ceturtais veikals Rīgā T/C Domina, informē zīmola pārstāve Baltijas valstīs Diāna Čivča.

Zīmols Baltijā strādā uz franšīzes līguma pamata. Igaunijā šobrīd darbojas divi veikali, savukārt Latvijā – jau četri. Parfois veikals tirdzniecības centrā Gallerija Riga ir lielākais Rīgā. Līdz ar paplašināšanos 2016. gada aprīlī, veikalā ir pieejams plašs preču sortiments, tajā skaitā arī matu aksesuāri, kuri nav pieejami citos Parfois veikalos. “Pēc veikala paplašināšanas tā apgrozījums pieaudzis par 9%. Latvijā tuvāko gadu laikā plānots atvērt vēl 3 veikalus, savukārt 2018.gadā tiks atvērti pirmie veikali Lietuvā”, nākotnes plānos dalījās zīmola pārstāve. Zīmols Parfois pasaulē ir pieejams vairāk kā 700 veikalos, turklāt ik gadu Parfois mātes uzņēmums Barata&Ramillo atver aptuveni 100 jaunus veikalus, tādējādi padarot zīmolu arvien pieejamāku tā cienītājiem. Parfois investori nāk no Igaunijas un, līdzās sporta novirzienam, nu jau trešo gadu ir pievērsušies arī modes zīmolu ievešanai un attīstībai Baltijas valstīs. Grupā ietilpst tādi zināmi zīmoli kā Skechers, Ballzey un pats jaunākais no visiem – River Island, kurš ir Latvijas tirgū kopš šī gada aprīļa.

Parfois rudens – ziemas kolekcija tapusi, akcentējot sievietes bagāto iekšējo pasauli, viņas tiekšanos pēc brīvības, piepildījuma un pašapliecināšanās. Jaunās kolekcijas koncepts “Herself” cildina sievietes, kuras jūtas apmierinātas un veiksmīgas, esot harmonijā ar savām pašatklāsmēm un ārējo pasauli. Šī kolekcija ir radīta, iedvesmojoties no kontrastiem, kurā mūsdienu pašizteiksmes pamatformu nosaka ar mākslu, arhitektūru, video un deju saistīta vide, tādēļ arī apģērbu līnija ataino kontrastus un pretstatus – klasisks un moderns, un piedāvā stilu, materiālu un detaļu elektrisku elementu kombināciju aksesuāros, kurus var valkāt visu ziemu.

Grandžs un sportiskais stils šajā aksesuāru kolekcijā ir apvienojies, radot relaksētu izskatu un komfortu ar gluži kā huligānisku pieskārienu. Iedvesma no senatnes atspoguļota ar ielāpu, kvadrātu, krāsainu puķu un abstraktu formu apdruku, savukārt kreļļu, vilnas un polsteru kombināciju krāsu paletē jūtama gan ziema, gan jautrība – bēšs, pelēks, melns un dzeltenbrūns kontrastā ar sarkanu, zilu, oranžu, purpura un bordo. Atnākot ziemai, krāsu palete kļūst aizvien tumšāka, un aksesuāri papildināti ar bagātīgām, pat šķietami pārspīlētām detaļām, un modē atkal atgriezušies metāliski elementi.

Zīmols arī piedāvā atsevišķus jaunus elementus, tostarp nerūsējošā tērauda rotaslietas, gredzenus ar sudraba un zelta pārklājumu un atkal pieejamas jau iecienītās rotaslietas, kuras var personalizēt ar jautriem, veikalā pieejamiem papildinājumiem. Jaunajai sezonai saglabājas nelokāms priekšnosacījums – noteikumi nepastāv un visu ir iespējams kombinēt! Svarīgākais ir mūsu katra personīgais stils, un tasir vislabākais veids, kā sevi pašizteikt un demonstrēt savu būtību.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus