Populārākās franšīzes pasaulē

marts 13, 2018 - 1 minūti

Franšīzes biznesu var raksturot kā savienību starp kontrastiem, kas sevī ietver atjautīgu uzņēmējdarbību un striktu pieturēšanos pie jau zināmās, pārbaudītās darbošanās sistēmas. Biznesam ir jāspēj vienlaicīgi piesaistīt jaunus klientus un apmierināt jau esošo klientu vēlmes.
Katru gadu tiek apkopotas populārākās franšīzes gan Eiropas mērogā, gan globālā mērogā. Lai tiktu noteiktas veiksmīgākās no tām to, tiek izvērtēti tādi ietekmējošie pamatfaktori kā preces/pakalpojuma pieprasījums, ieguldījuma apmērs, zīmola stabilitāte, kā arī- sociālo mediju klātbūtne. Šo faktoru ietekmē, gadu gaitā parādās un pazūd jaunas franšīzu kategorijas. Franšīzes nāk un iet, bet ir arī tādas, kas spēj saglabāt savu vietu topu augšgalā dekādēm ilgi un ir spējušas atrast balansu starp inovāciju radīšanu un uzticības saglabāšanu jau esošo klientu acīs.