Hesburger atvēris septiņus jaunus restorānus Baltijas valstīs

Lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” 2018. gadā ir turpinājusi veiksmīgu uzņēmuma darbību Baltijā – pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2017. gadu, ir audzis par 18%.

Rezultātā, Latvijā pārdošanas apjoms ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, uzrādot otro labāko rezultātu starp Baltijas valstīm.

Kā liecina apkopotie dati, pēc veiksmīgi aizvadīta 2018. gada, pārdošanas apjoms ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017. gadā.

Hesburger

Lielākais kāpums – Lietuvā

Vērtējot katras Baltijas valsts pārdošanas rādītājus pērn, pozitīva tendence novērojama visā reģionā. Latvijā “Hesburger” pārdošanas apjoms ir audzis par 16%, sasniedzot jau 26,1 miljonu eiro. Straujākais pārdošanas apjoma kāpums, tāpat kā pērn, bijis kaimiņvalstī Lietuvā, kur tas sasniedzis 29,01 miljonus eiro, veidojot 24% pieaugumu. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13%, sasniedzot 24,95 miljonus eiro.

Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore norāda, ka 2018. gada pārdošanas apjomu ietekmējusi ne tikai jaunu restorānu atvēršana, bet arī mobilās aplikācijas izmantošanas pieaugums un atbilstoša piedāvājuma pielāgošana klientu vēlmēm katrā valstī: “Analizējot, kuri produkti ir iecienītākie klientu vidū, mēs varam sniegt tiem pievilcīgus piedāvājumus katrā valstī. Protams, vienlaikus regulāri ieviešam īslaicīgus sortimenta jauninājumus, tādā veidā arī testējot, kas katras valsts iedzīvotājiem garšo vislabāk. Būtiski, ka pērn pārdošanas apjomu uzlaboja mobilā aplikācija, kuru Latvijā šobrīd izmanto vairāk nekā 410 tūkstoši lietotāju. Tās galvenais princips – ērtāk izvēlēties, apmaksāt un saņemt pasūtījumus.”

I. Salmela 2018. gadu vērtē kā veiksmīgu un uzņēmuma pozīciju tirgū norāda kā ļoti stabilu. Klientu paradumi liecina, ka “Hesburger” ir sabiedrībā mīlēts zīmols, kas atspoguļojas arī pērnā gada rezultātos. Aizvadītā gada laikā tika atvērti septiņi jauni restorāni Baltijas valstīs, turklāt lielākā daļa jeb četri no tiem tieši Latvijā – Rīgā, Jūrmalā un Daugavpilī.

“Hesburger” savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku. Pirmais ātrās ēdināšanas restorāns ar nosaukumu “Hesburger” tika atvērts 1980. gadā Turku, uzņēmumam pakāpeniski iekarojot stabilas tirgus pozīcijas pašu mājās, kā arī tuvākajos kaimiņu reģionos. Šobrīd “Hesburger” vada 476 restorānus 9 valstīs.

Restorānu ķēdes koncepts ietver visu, ar ko saskarsies Hesburger restorānā: interjeru, klientu apkalpošanu, informācijas sistēmas, produktus, loģistiku, aprīkojuma attīstību, mārketingu, produktu attīstību, uzraudzību u.c.  Vienots koncepts nodrošina vienlīdz augstu kvalitāti un pozitīvu pieredzi ikvienā restorānā. Vienots koncepts atvieglo Hesburger franšīzes īpašnieku darbu, jo nepieciešamie problēmu risinājumi jau ir pārdomāti un pierādīti.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus