Seši efektīvi franšīzes mārketinga triki

Lai franšīzes mārketinga kampaņa būtu efektīva, tajā noteikti ir jāiesaista visi franšīzes ņēmēji, lai nesanāk tā, ka franšīzes devējs cīnās pats par sevi. Kā rīkoties, lai kampaņa sasniegtu mērķi un vēlamo rezultātu?

Ieteikums nr.1: iesaistīt franšīzes ņēmējus ikvienā mārketinga kampaņas posmā

Jo vairāk franšīzes devējs iesaista šajos procesos savus franšīzes ņēmējus, jo viņi būs apmierinātāki, tādēļ, ka jutīs, ka arī no viņiem ir atkarīgi uzņēmuma panākumi. Tādā veidā viņi gan paši piedalās mārketinga kampaņas izveidē, gan vēro sasniegumus, gan izvērtē aspektus, ko nākamajā reizē darītu savādāk.

Ieteikums nr.2: franšīzes devējam ir jāuzklausa savi franšīzes ņēmēji

Ir būtiski ieklausīties un mācīties no saviem franšīzes ņēmējiem – no tā iegūs abas puses. Franšīzes ņēmējs jutīsies iesaistīts, savukārt franšīzes devējs iegūs labas idejas un atsauksmes no saviem biznesa partneriem. Franšīzes ņēmējs atrodas vistuvāk klientiem, līdz ar to labi pārzina viņu vēlmes, pieprasījuma tendences, aspektus, ar ko patērētāji nav apmierināti un kas jāuzlabo, tādēļ ir vērts viņā ieklausīties.

Ieteikums nr.3: viss neder visam

Franšīzes devējam ir jāatceras, ka ne viss, kas iekļauts reklāmas kampaņā, derēs katram franšīzes ņēmējam viņa tīklā, un, iespējams, kampaņa būs jāpielāgo specifiskiem mērķiem, to pamainot un attiecinot uz galvaspilsētas mērķauditoriju vai reģionu mērķauditoriju, atšķirīga vecuma klientiem vai diferencējot klientus savādāk.

Ieteikums nr.4: ir vērts mārketinga kampaņu izmēģināt vienā tirdzniecības vietā

Tas ļaus izprast, vai kampaņa darbojas, un, ja nepieciešams, būs laiks izlabot kļūdas vai veikt uzlabojumus. Tāpat ir iespējams sākotnēji patestēt kampaņu vairākos veidos un izvērtēt, kura ir visefektīvākā.

Ieteikums nr.5: franšīzes devējam jāpalīdz saviem franšīzes ņēmējiem veiksmīgi nogādāt mārketinga kampaņu līdz klientam

Dažkārt franšīzes ņēmējs līdz galam neizpratīs mārketinga kampaņas vēstījumu, tādēļ viņam ir jāpalīdz maksimāli daudz. Tādējādi arī franšīzes devējs uzlabos iespēju, ka mārketinga kampaņai būs panākumi.

Ieteikums nr.6: stimulē veiksmīgu kampaņas ieviešanu

Franšīzes devējam jāveicina veiksmīgu mārketinga kampaņas īstenošanu, jo no tā būs atkarīgi viņa ienākumi. Ne vienmēr motivējošs faktors ir nauda, franšīzes ņēmējus iespējams motivēt arī dažādos citos veidos.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus