Silvano Fashion Group franšīzes veikalu skaits tuvojas 600

Igaunijas uzņēmuma Silvano Fashion Group veikalu skaits, kas darbojas pēc franšīzes principa, šā gada jūnijā sasniedzis 579, liecina uzņēmuma publicētā informācija NASDAQ Tallinn.

Šā gada sešos mēnešos grupas tirdzniecības apjomi sasniedza 32,8 miljonus eiro, kas ir par 7,2% vairāk nekā 2016.gada sešos mēnešos. Grupas peļņa šā gada sešos mēnešos sasniedza 16,25 miljonus eiro, kas ir par 5,7% mazāk nekā 2016.gada sešos mēnešos.

Silvano Fashion Group vadītājs Jareks Sargava skaidro, ka grupas rezultātus 2017.gada sešos mēnešos ietekmēja ekonomikas izaicinājumi kompānijas lielākajos pārdošanas tirgos – Krievijā un Baltkrievijā. Grupa spēja sasniegt pārdošanas apjomu izaugsmi, taču peļņa samazinājās. Viņš atzīst, ka pirktspēja šajos reģionos aizvien ir zema, tādēļ strauju pieaugumu nevar gaidīt.

Krievijas ekonomika pamazām uzlabojas. Inflācija šajā valstī samazinās un pašlaik ir 2,3%, salīdzinot ar 3,3% pērnā gada sešos mēnešos. Starptautiskais Valūtas fonds sagaida, ka Krievijas ekonomikas izaugsme šajā gadā sasniegs 1,4%, taču iedzīvotāju pirktspēja aizvien pasliktinās.

Grupas pārdošanas apjomi Krievijas tirgū sasniedza 18,3 miljonus eiro, kas ir par 5,9% vairāk nekā pirms gada. Krievijas meitasuzņēmums šajā gadā atvēra 5 veikalus, sasniedzot 32 veikalus. Kompānija turpina atvērt arī savus veikalus, kas palīdzēs ne tikai audzēt pārdošanas apjomus un labāk pārzināt tirgū, bet gan attīstīt grupas zīmolus, lai padarītu tos pievilcīgākus arī franšīzes mazumtirdzniecības partneriem.

Baltkrievijas pārdošanas apjomi sasniedza 9,3 miljonus eiro un palielinājās par 2%, bet pārdošanas apjomi, rēķinot vietējā valūtā, saruka par 7,4%. Kompānija Baltkrievijā orientēsies uz mazumtirdzniecības biznesa pelnītspējas uzlabošanu, kā arī turpinās paplašināt veikalu tīklu, taču skaits būs atkarīgs no telpu pieejamības. Šā gada sešos mēnešos Baltkrievijas meitasuzņēmums atvēra piecus veikalus.

Silvano Fashion Group veikalu skaits sasniedza 102, bet franšīzes tirdzniecības vietas – 579. Perioda beigās grupai un tās franšīzes partneriem piederēja 630 Milavitsa un 51 Lauma Lingerie zīmola veikali.

Sešu mēnešu laikā grupas investīcijas sasniedza 451 tūkstoti eiro, kas ir vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā periodā, kad tās bija 207 tūkstoši eiro. Uzņēmums lielākoties investēja savu veikalu atvēršanā un renovācijā, kā arī aprīkojumā, lai uzturētu efektīvu ražošanu nākotnē.

Jūnija beigās grupas uzņēmumos strādāja 2264 darbinieki.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus