Vivafit interesējas par franšīzi Baltijas valstīs

Portugāles uzņēmumam Vivafit interesē franšīzes iespējas Baltijas valstīs, stāsta Vivafit vadītājs Pedro Ruizs.

Uzņēmumam patlaban ir 55 franšīzes, kas strādā ar zīmolu Vivafit un Personal20, un tās pārstāvētas Portugālē, ASV, Spānijā, Indijā, Taivanā, Pakistānā, Apvienotajos Arābu Emirātos, Omānā, Saūda Arābijā, Maldivās un Urugvajā.

Lai kļūtu par kompānijas franšīzes ņēmēju, cilvēkam jābūt pieredzei mazu komandu vadībā, kā arī lieliskām prāta spējām, uzsver P. Ruizs. Savukārt franšīzes devēja uzdevumi ir palīdzēt franšīzes ņēmējam darbībā, kā arī izveidot pelnītspējīgu sistēmu un tās attīstību nākamajiem pieciem gadiem.

Vivafit ir ieinteresēts uzsākt biznesu Baltijas valstīs, īpaši ar zīmolu Personal20, viņš uzsver, piebilstot, ka uzņēmums patlaban skatās uz tādām valstīm kā Kuveitu, Bahreinu, Kataru, Norvēģiju, Šveici, Islandi, Maltu, Lietuvu, Igauniju, Latviju, Monako, Luksemburgu, Čīli un Kolumbiju.

Pērn Vivafit izveidojis franšīzes ASV, Apvienotajos Emirātos un Pakistānā, šajā gadā uzņēmums plānot aptvert visas Persijas līča valstis un sākt darbību vismaz vienā Ziemeļeiropas valstī.

Uzņēmums Vivafit dibināts 2002.gadā, piedāvājot sporta zāles un fitnesa nodarbības. Drīz vien izveidota arī pirmā kompānijas franšīze. 2009.gadā Vivafit saņēmis balvu Portugālē kā straujāk augošā franšīze šajā valstī. 2011.gadā tika atvērta pirmā Vivafit franšīze Indijā, pēc tam – Singapūrā, Dubajā un citās valstīs. Tāpat pakāpeniski izveidotas dažādas fitnesa treniņprogrammas.

Zīmols Personal20 piedāvā elektriskās muskuļu stimulācijas programmu.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus