Piecas franšīzes tendences 2018.gadam

Pēdējo gadu laikā franšīzes nozare pasaulē ir pieaugusi, un paredzams, ka šāda tendence turpināsies arī īstermiņā.

Franšīzes bizness, tāpat kā citi uzņēmējdarbības veidi, nav pasargāti no ekonomikas satricinājumiem, tādēļ franšīzes devējiem jāturpina uzturēt attīstības temps.

Šajā blogā aplūkotas piecas aktuālas tendences, kas var veicināt franšīzes biznesa attīstību:

1. Interneta un sociālo mediju nozīme.

Tradicionālais mārketings vairs nav burvju nūjiņa, jo aizvien vairāk cilvēku sāk izmantot sociālos medijus, lai sazinātos ar zīmoliem, izteiktu dusmas, pieprasītu kaut ko vai parādītu savu attieksmi. Šobrīd vairs nepastāv jautājums, vai izmantot sociālos medijus, tagad jautājums ir par to, kā bizness izmanto sociālos medijus, lai labāk apkalpotu savus klientus.

2. Multizīmolu franšīzes.

Aizvien vairāk franšīzes ielec biznesā, piedāvājot vairākus zīmolus, un tas palīdz uzlabot naudas plūsmu, kā arī aizsargāties no svārstībām biznesā.

3. Veselība un izglītība.

Šie divi sektori strauji aug, jo aizvien vairāk cilvēku domā par savu veselību un izglītību. Tā rezultātā pieprasījums pēc šiem sektoriem ir aizvien spēcīgāks.

4. Personalizācija.

Patērētāji iegūst aizvien lielāku kontroli par to, ko viņi grib, un nav vairāk jautājuma par to, ko piedāvā pats uzņēmums. Tādēļ ir jādomā, kā produktus vai pakalpojumus personalizēt, lai piedāvātu klientam to, ko viņš patiešām vēlas.

5. Pieprasīti produkti vai pakalpojumi.

Mūsdienu straujajā ikdienā klienti kontrolē savu izvēli, pērkot produktu vai izmantojot pakalpojumus, kuri atbilst viņa vajadzībām un tās uzrunā. Franšīzes devējiem, kuri vēlas paplašināt savu biznesu, jāpēta šīs tendences.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus