“Latakko” strādā pie mazumtirdzniecības franšīzes koncepta Mr. “BIG”

SIA Latakko šobrīd turpina darbu pie mazumtirdzniecības franšīzes koncepta Mr. “BIG”. Tas paredzēts kravu, industriālo un agro tehnikas riepu tirdzniecībai, stāsta “Latakko” valdes loceklis Jevgēnijs Kopilkovs.

Pagājušajā gadā uzņēmuma apgrozījums ir palielinājies par 10% līdz 61 897 379 eiro, savukārt saimnieciskās darbības rezultāts ir peļņa 465 972 eiro. Sabiedrības kopējā likviditāte pērnā gada beigās sasniegusi 1,25, kas liecina par uzņēmuma spēju nokārtot savas īstermiņa saistības.

Šajā gadā uzņēmums plānojis piedāvāt sadarbības partneriem plašu preču klāstu, elastīgas cenas un tirdzniecības nosacījumus. Tāpat plānots noturēt iepriekšējos gados iemantoto patērētāju uzticību sabiedrības realizētajai produkcijai, pilnveidot patreizējo produkcijas sortimentu un kvalitāti, kā arī saglabāt esošo attīstības tempu. Uzņēmums iecerējis arī turpināt darbu pie Pirelli Key Point un Hankook Masters tīkla tēla veidošanas un atpazīstamības veidošanas. Tāpat arī strādāt pie mazumtirdzniecības franšīzes koncepta Mr.Big, kas paredzēts kravu, industriālo un agro tehnikas riepu tirdzniecībai.

Šajā gadā kompānija plāno sadarbībā ar sociālo pētījumu aģentūrām veikt apjomīgu tirgus pētījumu par pircēju viedokli par drošību uz ceļiem un riepu lietošanas paradumiem, piedalīties starptautiskās nozaru izstādēs un meklēt jaunus sadarbības partnerus un tirgus produktu noietam.

SIA “Latakko” ir vadošā riepu un saistīto preču (akumulatoru, eļļu, disku u.c.) izplatītāja Baltijas valstīs. Kompānijai ir trīs franšīzes tīkli — visi šie zīmoli ir pārliecinoši nostiprinājuši savas pozīcijas starptautiskajā tirgū.

Sākot ar 2001. gadu, SIA “Latakko” sadarbībā ar Itālijas koncernu Pirelli Baltijas valstīs attīsta specializēto riepu centru tīklu Pirelli Key Point (PKP). Attīstībai nepārtraukti turpinoties, tagad Baltijas valstīs ir vairāk nekā 50 riepu centru, Savukārt Eiropā starptautiskais projekts Pirelli Key Point apvieno vairāk nekā 700 riepu autocentru.

Kā kļūt par franšīzes ņēmēju?

Lai kļūtu par PKP riepu tīkla franšīzes turētāju, uzņēmuma komandai ir jānosprauž mērķi un uzņēmuma klientu apkalpošanas vietai ir jāatbilst PKP franšīzes tīkla standartos noteiktajām prasībām.

  • Ir jāpārdod vismaz 500 riepu gadā
  • Tirdzniecības zāles platībai ir jābūt vismaz 7 m2
  • Uzņēmuma riepu noliktavā ir jābūt vietai 500 riepām
  • Iekšējais dizains — atbilstošā reģiona riepu sortimenta un sezonas aktivitāšu materiālu izvietošana
  • Ārējais dizains — iespēja izmantot fasādi PKP standarta vizuālo materiālu izvietošanai
Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus