Subway

Uzņēmumam “Subway” jauns īpašnieks – kas kompāniju sagaida nākotnē?

Noslēdzies ASV ātrās ēdināšanas tīkla “Subway” pārdošanas darījums, un uzņēmums pārdots privātā kapitāla kompānijai “Roark”.

Pirmo reizi informācija par iespējamo darījumu izskanēja jau pērnā gada augustā, un tagad, pēc attiecīgo uzraudzības iestāžu atļaujas, tas noslēgts.

Kompānijas nav atklājušas darījuma cenu, taču iepriekš ārvalstu portāli “Reuters” un “Bloomberg” ziņoja, ka tas pārsniedz 9,5 miljardus ASV dolāru.

Veiksmīgs periods

“Roark” jau pieder vairāki restorānu uzņēmumi un franšīzes, tostarp konkurējošais sviestmaižu tīkls “Jimmy John’s”, kam pieder vairāk nekā 2600 restorāni 43 ASV štatos. “Subway” gan ir daudzas reizes lielāks – tam pieder vairāk nekā 37 000 restorānu vairāk nekā 100 pasaules valstīs.

Subway

Kā norāda “Subway” pārstāvji, pēdējos trīs gados uzņēmums piedzīvojis pārdošanas apjomu pieaugumu un pozitīvu globālo restorānu skaita pieaugumu pirmo reizi kopš 2016. gada. Zīmols 2024. gadā turpina ieviest dažādus jaunumus, lai pārsteigtu un iepriecinātu savus klientus.

““Subway” ir gandarīts, ka pārdošanas darījums “Roark” ir noslēdzies,” norāda “Subway” izpilddirektors Džons Čidsijs. “Raugoties uz nākotni, ir skaidrs, ka mūsu izaugsmes ceļš nebūt nav beidzies. Turpinot stratēģisko fokusu uz aizvien kvalitatīvāku maltīšu piedāvājumu un labāku klientu apkalpošanu, mūsu nākamā nodaļa būs vēl aizraujošāka nekā līdz šim,” viņš uzsvēris.

Kādi ir nākotnes plāni?

Nākotnē uzņēmums turpinās darbu, lai izveidotu aizvien labāku platformu franšīzes ņēmējiem, darbiniekiem un viesiem, koncentrējoties uz nepārtrauktām kulinārijas un digitālajām inovācijām, restorānu modernizāciju un stratēģisku starptautisku paplašināšanos.

Uzņēmums nav plānojis veikt izmaiņas vadības komandā, stratēģiskajā fokusā vai darbības plānos.

Iepriekš kompānijas pārstāvji uzsvēra, ka tās prioritāte ir cieša sadarbība ar franšīzes ņēmēju tīklu.

“Subway” ir ASV ātrās ēdināšanas restorānu tīkls, kura galvenais vadības centrs atrodas Milfordā, Konektikutā. Uzņēmumu 1965. gada 28. augustā dibināja Pīters Baks un Freds Deluka. 1984. gada decembrī “Subway” Bahreinā atvēra savu pirmo restorānu ārpus ASV. Uzņēmums galvenokārt specializējas uz sviestmaižu un salātu pagatavošanu, tomēr dažās valstīs piedāvā arī picas.

Katra sviestmaize tiek gatavota klienta acu priekšā, bet sviestmaižu pamatu veido klienta izvēlēta maize, kas ir svaigi cepta katrā restorānā.

Subway

“Subway” ir viena no visātrāk augošajām ātrās ēdināšanas restorānu franšīzēm pasaulē. “Subway” franšīzes pirmo restorānu Latvijā atvēra 2014. gadā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus