Kā “The Body Shop” pārdošana ietekmēs uzņēmumus Baltijas valstīs?

Starptautiskais izaugsmes kapitāla uzņēmums “Auréa” nupat noslēdzis skaistumkopšanas produktu ražošanas uzņēmuma “The Body Shop” iegādes procesu.

Kā norāda “Auréa”, tas ir līdz šim lielākais izaugsmes kapitāla uzņēmuma darījums. Lēmums apliecina “Auréa” fokusu uz mērķtiecīgu un atšķirīgu zīmolu atbalstīšanu skaistumkopšanas un labsajūtas sektorā.

Uzņēmums “The Body Shop” ir dibināts 1976. gadā un ir ētiskas skaistumkopšanas uzņēmējdarbības pionieris. Uzņēmums piedāvā inovatīvus ādas un ķermeņa kopšanas, matu kopšanas un dekoratīvās kosmētikas līdzekļus. Tie izgatavoti no dabīgām godīgas tirdzniecības sastāvdaļām no visas pasaules.

Uzņēmuma rīkotājdirektors būs Mike Jatania, bet Čārlzs Dentons būs galvenais izpilddirektors (CEO). Viņi kopīgi vadīs uzņēmumu “The Body Shop”, lai tas atgūtu savu vadošo lomu ētiskās skaistumkopšanas nozarē.

Abiem uzņēmuma vadītājiem ir ievērojama un veiksmīga pieredze tradicionālu zīmolu atveseļošanā un transformēšanā par ilgtspējīgi augošiem uzņēmumiem. Auréa izmantos savas investīcijas, zināšanas par nozari un savu pieredzi, lai atjaunotu uzņēmumu, vienlaikus godinot tā mantojumu un vērtības, kas ir tik būtiskas šī zīmola klientiem.

“Iegādājoties “The Body Shop”, mēs esam ieguvuši patiesi ikonisku zīmolu ar ļoti lojāliem klientiem vairāk nekā 70 valstīs visā pasaulē. Mūsu apņemšanās ir koncentrēties uz zīmola klientu vēlmēm, ieguldot inovatīvu produktu izstrādē un nodrošinot izcilu iepirkšanās pieredzi visos tirdzniecības kanālos, vienlaikus godinot zīmola ētisko un aktīvistu pozīciju,” , norāda Auréa līdzdibinātājs Mike Jatania.

“Esmu patiesi priecīgs vadīt šo zīmolu, kuru esmu apbrīnojis daudzus gadus. Mēs apzināmies, ka uzņēmuma atjaunošanai būs nepieciešama drosmīga rīcība un uz patērētājiem vērsta, komerciāli prasmīga darbība. Mēs uzskatām, ka priekšā ir ilgtspējīga nākotne, un, cieši sadarbojoties ar vadības komandu, mūsu mērķis ir atjaunot “The Body Shop” unikālo, uz vērtībām balstīto, neatkarīgo garu,” uzsver “The Body Shop” izpilddirektors Čārlzs Dentons.

“SIA “Bodybalt” un OU “Bodybalt” – uzņēmumi, kas pārstāv “The Body Shop” zīmolu Baltijas tirgos – ir neatkarīgi uzņēmumi ar franšīzes tiesībām, kuru komercdarbību tiešā veidā neskar un neietekmē “The Body Shop International” kompānijas pārdošanas fakts,'”  skaidro “The Body Shop” vadītāja Baltijas valstīs Ieva Gailuma.

“Tomēr, pateicoties jaunajam zīmola īpašniekam, arī Baltijas uzņēmumi cer sagaidīt uzņēmējdarbības rezultātu uzlabošanos. Tagad, kad uzņēmums ieguvis jaunu īpašnieku, mēs sagaidām zīmola attīstību, jaunu produktu parādīšanos, un šis viss noteikti stiprinās arī mūsu – franšīzes uzņēmumu darbību,” saka Ieva Gailuma.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus