“Apranga Group” nākamajā gadā plāno atvērt jaunus veikalus

Baltijas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmums “Apranga Group” 2025. gadā plāno sasniegt 377 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% vairāk nekā šajā gadā.

Uzņēmums plāno renovēt vai atvērt 7–10 veikalus, veicot ieguldījumus aptuveni 7–10 miljonu eiro apmērā.

Kompānija 2024. gadā ir uzrādījusi stabilu izaugsmi. Pirmajā pusgadā uzņēmuma mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 161,6 miljonus eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā 2023. gadā.

Apgrozījuma pieaugums pa valstīm:

  1. Lietuva: 96,4 miljoni eiro (+7,5%)
  2. Latvija: 41,0 miljoni eiro (+17,1%)
  3. Igaunija: 24,2 miljoni eiro (+5,6%)

Šie rezultāti norāda uz spēcīgu izaugsmi visos tirgos, īpaši Latvijā, norāda uzņēmumā.

Pieaug tiešsaistes pārdošanas apjomi. Šajā gadā tie palielinājās par 24,2%, veidojot 14% no kopējā apgrozījuma.

“Apranga Group” pārskatījusi savas šā gada investīciju prognozes, un kopējie neto ieguldījumi 2024. gadā sasniedz 10,5–11 miljonus eiro. Uzņēmums iegādājies komerctelpas 250 m2 platībā Viļņas Rātslaukumā, kuras tas iepriekš īrēja.

“Apranga Group” šobrīd pārvalda plašu veikalu tīklu Baltijas valstīs, piedāvājot dažādus zīmolus, bieži vien saskaņā ar franšīzes līgumiem, tostarp “Zara”, “Pull and Bear”, “Bershka”, “Mango”, “Stradivarius”, “Hugo Boss”, “Emporio Armani” un citus luksusa zīmolus.

Kā skaidro “Apranga Group”, franšīzes modelis nozīmē ciešu sadarbību ar zīmolu īpašniekiem, lai nodrošinātu atbilstību to standartiem, kolekciju klāstu un vizuālo veikalu noformējumu. Šī pieeja ļauj uzņēmumam piedāvāt daudzveidīgu sortimentu, kas piesaista plašu pircēju loku Baltijas valstīs, norāda uzņēmumā.

Kompānija regulāri pārskata un atjauno savas franšīzes, lai pielāgotos tirgus pieprasījumam un modes tendencēm. Uzņēmums arī aktīvi meklē iespējas pievienot jaunus zīmolus savam portfelim, paplašinot veikalu tīklu un uzlabojot iepirkšanās pieredzi.

Pašlaik “Apranga Group” pārvalda aptuveni 180 veikalus Baltijas valstīs. Veikali ir izvietoti lielākajās pilsētās un tirdzniecības centros, lai nodrošinātu plašu pieejamību klientiem.

 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus