Starptautiskais mājokļa labiekārtošanas preču mazumtirdzniecības uzņēmums “JYSK” atvēris jaunu veikalu Tallinā, Igaunijā.
Veikals atrodas Tähesaju tee 3, piedāvājot plašu mājas preču klāstu, tostarp mēbeles, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus un citus mājokļa labiekārtošanas risinājumus.
Jaunā veikala atvēršana ir daļa no “JYSK” attīstības stratēģijas Baltijas reģionā, piedāvājot klientiem ērtu iepirkšanās pieredzi, skaidro uzņēmumā. Klientiem būs pieejams arī ātrs tiešsaistes pasūtījumu saņemšanas pakalpojums. Tas ļaus saņemt pasūtītās preces 15 minūšu laikā pēc pasūtījuma veikšanas, ja preces ir pieejamas noliktavā.
Paredzams, ka šis iespaidīgais 4500 kvadrātmetru plašais veikals, kas atrodas blakus pārtikas preču veikaliem “Lidl” un Selver, kļūs par iecienītu vietējo pircēju galamērķi.
“JYSK” ir viens no vadošajiem mājokļa labiekārtošanas preču mazumtirdzniecības tīkliem pasaulē. Tam ir vairāk nekā 3500 veikalu 48 valstīs. Uzņēmums dibināts 1979. gadā Dānijā.
Baltijas reģionā “JYSK” darbojas uz franšīzes pamata, piedāvājot preces mājai. Latvijā pirmais “JYSK” veikals tika atvērts 2001. gadā. Šobrīd uzņēmumam ir vairāk nekā 15 veikali visā valstī, tostarp veikali strādāja Rīgā, Tukumā, Ventspilī, Liepājā un Rēzeknē.
Pēdējos gados uzņēmums turpina paplašināt savu veikalu tīklu Baltijā, tostarp nesen atverot jaunu veikalu Valmierā – pirmo veikalu Vidzemes reģionā ar 2200 kvadrātmetru platību un radot 17 jaunas darba vietas. Uzņēmums ievieš mūsdienīgu veikalu konceptu, nodrošinot modernu iepirkšanās vidi un uzlabotu klientu pieredzi.
Finanšu gadā, kas ilga no 2022. gada 1.marta līdz 2023. gada 28. februārim, “Jysk Linnen’n Furniture” strādāja ar 28,975 miljonu eiro apgrozījumu un 2,871 miljona eiro peļņu.
Kompānija reģistrēta 2001. gada martā, un tās vienīgais īpašnieks ir SIA “Do it”, kas pieder Igaunijā reģistrētajai “Jysk Linnen’n Furniture” (1,23%) un Dānijā reģistrētajai “Lagerinn Dutch Holding” (98,77%). Kompānijas pamatkapitāls ir 3 500 088 eiro.
Pēdējā gada laikā “JYSK” ir turpinājis globālu paplašināšanos, atverot jaunus veikalus Eiropā, Āzijā un Ziemeļamerikā. Uzņēmums ir ieviesis ilgtspējīgas attīstības iniciatīvas, tostarp energoefektīvu apgaismojumu un atkritumu pārstrādes programmas. Kompānija koncentrējas uz digitālo pakalpojumu uzlabošanu, piedāvājot modernizētus tiešsaistes pasūtījumu risinājumus un uzlabotu klientu servisu.