Somijas un Baltijas lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2024. gadā sasniedzis 57,10 miljonus eiro. Tas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš.
Kā stāsta “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela, uzņēmums turpinās paplašināt savu klātbūtni Latvijā, atverot trīs jaunus restorānus un veicot renovāciju vairākos esošajos restorānos. Tikmēr Baltijā kopumā paredzēts atvērt septiņus jaunus restorānus.
Papildina klāstu
Pērn “Hesburger” turpināja sekmīgu izaugsmi, palielinot pārdošanas apjomus visās Baltijas valstīs un nostiprinot savu pozīciju kā vienam no līderiem ātrās ēdināšanas tirgū. Šo izaugsmi veicināja ne tikai jaunu restorānu atvēršana, bet arī īpaši piedāvājumi un jauni produkti. Ikmēneša speciālo piedāvājumu klāsts tika papildināts ar neparastiem produktiem, piemēram, Vafeles burgeru, Mednieku burgeru, Lapzemes burgeru un citiem.
“Mēs esam gandarīti, ka mūsu restorāni ir kļuvuši par iecienītu vietu maltīšu baudīšanai gan draugu, gan ģimenes lokā. Arī mūsu nesen veiktās aptaujas* dati liecina, ka cilvēki arvien vairāk cilvēku novērtē “Hesburger” restorānu ērtās atrašanā vietas, vērtējumam pieaugot par 3 procentpunktiem. Raugoties uz iedzīvotāju iecienītākajiem pārdošanas kanāliem, aizvadītajā gadā Latvijā ieviesām digitālās pašapkalpošanās kases. Tas ikdienā ir ļoti pieprasīts pasūtījumu veikšanas veids mūsu restorānos. Vienlaikus cilvēku skaits, kuri veic pasūtījumus, izmantojot aplikāciju, saglabājas nemainīgi augstā līmenī,” saka Ieva Salmela.
Viņa uzsver, ka arī šogad “Hesburger” turpinās pielāgot ēdienkarti un ieviest jaunus produktus, ņemot vērā mainīgās klientu prasības.
Straujākais kāpums bijis Igaunijā
Kopumā “Hesburger” pārdošanas apjoms Baltijas valstīs aizvadītajā gadā sasniedza 167,78 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Vienlaikus lielākais kāpums bijis Igaunijā, kur, salīdzinot ar 2023. gadu, pārdošanas apjoms pieauga par 19%, sasniedzot vairāk nekā 52,78 miljonus eiro. Turpretim Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 6%, sasniedzot vairāk nekā 57,88 miljonus eiro.
“Līdzās produktu kvalitātei būtisks faktors ir arī augsts klientu serviss, tāpēc mēs esam ļoti pateicīgi visam kolektīvam par kolēģu entuziasmu, degsmi klientu apkalpošanā un lojalitātes veicināšanā. Arī “Socio Uuringukeskus” veiktās aptaujas dati* atklāj, ka “Hesburger” pērn bijis iemīļotākais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls Latvijas iedzīvotāju vidū,” uzsver I. Salmela.
Turpinās atvērt jaunus
Šogad Latvijā gaidāmi trīs jauni “Hesburger” restorāni.
Pērn uzņēmums tīkla attīstības stratēģijā investēja 4,75 miljonus eiro, atverot jaunus restorānus Alūksnē, Pils ielā 66, un Tukuma novada Smārdes pagasta “Mazrasās”, kā arī modernizējot esošos restorānus Rīgā, Dzērbenes ielā 4, un Daugavpilī, Rīgas ielā 55.
Šogad Latvijā plānota trīs jaunu “Hesburger” restorānu atvēršana. Arī Lietuvā paredzēts atvērt trīs jaunus restorānus, bet Igaunijā – vienu. Kopumā šobrīd Baltijā darbojas 170 “Hesburger” restorāni, no kuriem Latvijā atrodas 53, Lietuvā – 63, bet Igaunijā – 54.
“Hesburger” ir lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Somijā un Baltijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi nozarē. “Hesburger” restorānu tīkls atrodas 9 valstīs, un kopējais restorānu skaits tīklā pārsniedz 490, no tiem visā Latvijā šobrīd ir 53 restorāni.