viesnīca

​Starptautiskais viesnīcu tīkls “Hilton” paplašina klātbūtni Baltijas reģionā

​Starptautiskais viesnīcu tīkls “Hilton” paplašina savu klātbūtni Baltijas reģionā, atverot jaunas viesnīcas.​

Lietuvas kūrortpilsētā Palangā tiks atvērta jauna šī tīkla viesnīca. Pilsētas mērs Šarūns Vaitkus paziņoja, ka viens no pasaulē zināmākajiem viesnīcu tīkliem ir atzinis Palangu par daudzsološu tūrisma galamērķi Eiropas un pasaules mērogā. Šis solis stiprinās Palangas pozīcijas starptautiskajā tūrisma tirgū, piedāvājot viesiem augstas kvalitātes izmitināšanas iespējas.​

Lietuvas pilsētā strādājošā viesnīca “Gabija” ir pievienojusies “Hilton” tīklam, parakstot franšīzes līgumu. 2026. gada vasarā tā pilnībā mainīs savu tēlu un darbosies ar nosaukumu “Doubletree by Hilton Palanga Gabija Hotel & Spa”.

Šis ir jau trešais starptautiskais viesnīcu tīkls, kas ienāk Palangas tirgū.

Arī Latvijā

Latvijā zīmols ir pārstāvēts ar vairākām viesnīcām. Pirmā zīmola viesnīca Latvijā – “Hilton Garden Inn Riga Old Town” – tika atvērta 2019. gada rudenī Rīgā, Grēcinieku ielā 25. Viesnīcā ir aptuveni 100 numuriņi, konferenču zāles un restorāns “Beef Room”. ​

Starptautiskās lidostas “Rīga” tuvumā atvērta “Hampton by Hilton Riga Airport” viesnīca. Viesnīcas būvniecība tika uzsākta 2020. gada decembrī, un tās izveidē tika investēti vairāk nekā 14 miljoni eiro. Viesnīca sāka uzņemt viesus 2022. gada 11. aprīlī. ​Tā tika atvērta saskaņā ar franšīzes līgumu, kur franšīzes ņēmējs bija kompānija SIA “I Future Investments”. ​

Igaunijā ir viena šī tīkla viesnīca – “Hilton Tallinn Park”, kas atrodas Tallinā.

Starptautiski atzīts franšīzes modelis

Starptautiskais viesnīcu tīkls piedāvā franšīzes iespējas uzņēmējiem, kas vēlas izmantot zīmola atpazīstamību un pieredzi viesmīlības nozarē. Franšīzes ņēmēji iegūst piekļuvi “Hilton” globālajai rezervēšanas sistēmai, mārketinga atbalstam un apmācībām, kas palīdz nodrošināt augstus pakalpojumu standartus.

Tādējādi kompānijas franšīze sniedz iespēju piedāvāt pasaules līmeņa viesmīlības pakalpojumus, izmantojot pārbaudītu biznesa modeli un starptautiski atzītu zīmolu.

“Hilton” pārvalda vairākus zīmolus, kas pielāgoti dažādām ceļotāju vajadzībām, tostarp “Waldorf Astoria”, “Conrad”, “DoubleTree” un “Hampton”. Katrs zīmols piedāvā unikālu pieredzi, sākot no luksusa līdz pieejamākām izmitināšanas iespējām

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus