Veļas ražotājs AS “Lauma Lingerie” turpina sadarbību ar franšīzes partneriem dažādās pasaules valstīs. Kopējais franšīzes veikalu skaits patlaban ir 25.
Uzņēmuma apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza 6,048 miljonus eiro apgrozījumu, bet peļņa sasniedza 204 703 eiro.
Uzņēmuma prioritātes 2025. gadam ir esošo eksporta tirgu stiprināšana un jaunu apguve, produktu klāsta paplašināšana un interneta tirdzniecības attīstīšana. Plānots arī pārskatīt un pielāgot franšīzes modeli, lai tas būtu pievilcīgāks jauniem partneriem un efektīvāk funkcionētu esošajos tirgos.
Uzņēmums ir dibināts 2005. gadā, un tā pamatkapitāls ir 35 571 eiro.
“Lauma Lingerie” ir starptautiskās veļas ražošanas un mazumtirdzniecības grupas “Silvano Fashion Group” meitasuzņēmums, kura akcijas tiek kotētas Tallinas un Varšavas fondu biržās.
Franšīzes modelis “Lauma Lingerie” tika izveidots ar mērķi paplašināt zīmola klātbūtni starptautiskā mērogā, optimizējot izmaksas un samazinot riskus, kas saistīti ar tiešo mazumtirdzniecību. Šī sistēma ļauj partneriem izmantot uzņēmuma zīmolu, produktus un pārdošanas stratēģijas, vienlaikus saglabājot noteiktu neatkarību uzņēmējdarbībā. Partneriem tiek nodrošināts pilns atbalsta komplekts – no veikalu dizaina koncepcijas un preču piegādes līdz mārketinga un klientu apkalpošanas standartiem.