Liepājas tirdzniecības centrā “Baata” atklāts pirmais starptautiskā smaržu un kosmētikas zīmola “Equivalenza” veikals Baltijas valstīs.
Tādējādi Liepāja ir pirmā pilsēta reģionā, kurā pieejamas šī starptautiski atzītā zīmola smaržas un kosmētikas produkti.
Apmeklētāji izteica patīkamu pārsteigumu par “Equivalenza” konkurētspējīgajām cenām un zīmola pieejamību plašai auditorijai. Klientu novērtējums atbilst “Equivalenza” vīzijai – radīt jaunu apzinātas patērēšanas kultūru, kur cena atspoguļo kvalitāti, nevis mārketinga budžetu. Lielāko apmeklētāju interesi un pieprasījumu izraisīja zīmola ekskluzīvās smaržas “Liepājnieks” un “Liepājniece”, kas tika radītas Spānijā par godu uzņēmuma ienākšanai Latvijā un Liepājas 400 gadu jubilejai.
Atklāšanas dienā apmeklētājiem bija iespēja satikt “Equivalenza” pārstāvjus no Spānijas, tostarp galveno parfimēri, kura sniedza individuālas konsultācijas un dalījās ar smaržu radīšanas noslēpumiem. Pēc garas un piepildītas dienas, zīmola pārstāvji ir pārliecināti, ka Liepāja ir tikai sākums, un drīzumā tiks atvērts vēl viens veikals Latvijā.
Patīkams pārsteigums
“Mēs bijām patīkami pārsteigti par liepājnieku lielo interesi un sirsnīgo uzņemšanu. Liepāja ir vieta, kur jūtamies gaidīti, un mēs esam pārliecināti – šis nebūs ne pirmais, ne pēdējais “Equivalenza” veikals Latvijā!” uzsver zīmola attīstības daļas vadītājs.
“Equivalenza” ir starptautiski atzīts zīmols ar vairāk nekā 750 veikaliem 34 valstīs, un Latvija kļuvusi par 35. valsti, kurā tas paplašina savu darbību.
“Equivalenza” specializējas augstas kvalitātes smaržās, kosmētikā un aromterapijas produktos par pieejamām cenām. Zīmols kļuva populārs, piedāvājot alternatīvu luksusa smaržām, nodrošinot līdzīgas kvalitātes aromātus par ievērojami zemākām cenām.
Kompānija tika dibināta 2011. gadā Spānijā, un ātri paplašinājās starptautiskā mērogā. Uzņēmums piedāvā unikālu konceptu – personalizētu smaržu izvēli, kā arī uzpildāmus flakonus, kas padara to gan ekonomisku, gan videi draudzīgu.
Plašs preču klāsts
Uzņēmuma produktu klāstā ietilpst smaržas sievietēm un vīriešiem – plašs aromātu klāsts, kas tiek izstrādāts, lai līdzinātos populāriem luksusa zīmoliem; kosmētika un ādas kopšanas līdzekļi – dabiskas sastāvdaļas un efektīvas formulas; mājas aromāti – sveces, difuzori un aromatizētāji telpām; aromterapijas produkti – ēteriskās eļļas un relaksējoši produkti labsajūtai.
“Equivalenza” piedāvā uzņēmējiem pievilcīgu franšīzes modeli, kas nodrošina iespēju atvērt savu veikalu un kļūt par daļu no globālā tīkla. Franšīzes partneriem tiek nodrošināti nepieciešamie resursi, lai veiksmīgi uzsāktu un vadītu savu biznesu ar kompānijas zīmolu.
“Equivalenza” turpina attīstīties un paplašināt savu klātbūtni pasaules tirgū, piedāvājot klientiem pieejamu luksusa alternatīvu smaržu un skaistumkopšanas jomā.