Kopējā investīcija:

€ 270,000

Franšīzes maksa:

€ 0

Ikmēneša maksājums:

0 %

Ikmēneša mārketinga maksājums:

0 %

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 1992

Franšīzes uzsākšanas gads: 1998

Uzņēmuma vienības: 43

Franšīžu vienības: 51

Kopējais vienību skaits: 94

Darbinieku skaits uz vienību: 10+

Līguma termiņš: 120 mēneši

FRANŠĪZE ONLINE

MĀJAS LAPA

FRANŠĪZES PREZENTĀCIJA

LEJUPIELĀDĒT

KESKO SENUKAI ir daudz-kanālu tirdzniecības grupa, kas pārvalda 94 īpašumā esošu un franšīzes veikalu tīklu un 6 e-komercijas veikalus Baltijas valstīs. Uzņēmums veic mazumtirdzniecību, vairumtirdzniecību un tiešsaistes tirdzniecību ar būvmateriāliem, remontam, mājsaimniecībai, interjeram, elektronikai, dārzkopībai un atpūtas precēm un ir vienīgā DIY veikalu ķēde Baltijas valstīs, kas piedāvā pilnīgu daudz-kanālu iepirkšanās pieredzi.

Partnerim jābūt:

  • pieredzei mazumtirdzniecībā, vēlams ar līdzīgu preču pārdošanu, kā arī jāpiemīt spējai vadīt un attīstīt uzņēmumu, ieskaitot finanšu pārvaldību, izprast mārketinga nozīmi un klientu apkalpošanu;
  • pozitīvai reputācijai konkrētajā reģionā un klientu uzticībai;
  • spējai ieguldīt nepieciešamos līdzekļus franšīzes izveidē un uzturēšanā;
  • gatavam pielāgoties tirgus izmaiņām un jauniem izaicinājumiem.
  • pieredzei un vēlmei strādāt konkrētos pilsētās reģionos: Aizkraukle, Bauska, Jūrmala, Kuldīga, Limbaži, Saldus, Talsi, Valmiera.

Partnerim tiks nodrošināts sekojošs atbalsts:

  • Tirgus izpēte;
  • Biznesa plāna izstrāde nosakot nepieciešamo ieguldījuma apjomu atbilstoši konkrētai situācijai;
  • Sortimenta izstrāde atbilstoši konkrētās tridzniecības vietas specifikai;
  • Veikala plānojuma un planogramu izstrāde;
  • Preču iepirkuma un loģistikas procesu pārvaldība;
  • Pārdošanas personāla apmācība, zināšanu līmeņa kontrole un uzturēšana;
  • Apkalpošanas kvalitātes monitorings un mijiedarbība ar mērķi to regulāri pilnveidot;
  • IT procesu pilnveidošana;
  • Uzņēmējdarbībai nepieciešamo rīku, aprīkojuma un programmu sagāde.


Māris Linde

Tirdzniecības attīstības nodaļas vadītājs

Valodas:

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM