IZVEIDOT FRANŠĪZI


PRIEKŠROCĪBAS

Franšīze uzņēmumiem paver milzīgas iespējas un sniedz daudz priekšrocību, tajā skaitā:

  • Tīkla attīstības ātrums – pateicoties franšīzes ņēmējiem, ir iespēja paplašināt savu tīklu ātrāk, apsteidzot konkurentus. Ātrums atkarīgs no franšīzes devēja spējas piesaistīt jaunus franšīzes ņēmējus, apmācīt un atbalstīt tos.
  • Starptautiska ekspansija – tā kļūst ievērojami vieglāka un ātrāka kā arī satur daudz mazāk risku, jo franšīzes ņēmējs parasti ir ar labām zināšanām un kontaktiem konkrētajā tirgū.
  • Brenda atpazīstamība un vērtība faktiski aug kopā ar jaunu vienību atvēršanu. Jo vairāk vietas, jo lielāka zīmola atpazīstamība un zīmola vērtība.
  • Finanšu kapitāls lielākoties nāk no franšīzes ņēmēja, attiecīgi franšīzes devējam ir zemākas investīcijas, lai izveidotu katru franšīzes struktūrvienību.
  • Atdeve no investīcijām (ROI) – pie zemākām investīcijām, atdeve no investīcijām (ROI) ir augstāka.
  • Stabila ienākumu plūsma – pie stabilas ienākumu plūsmas, var plānot naudas plūsmu mārketingam, produkta/pakalpojuma attīstībai (R&D), u.t.t.
  • Motivēts menedžments – franšīzes ņēmējs visbiežāk pats vada franšīzes vienību un ir atbildīgs par darbības efektivitāti. Pret franšīzes struktūrvienību franšīzes ņēmējs izturas kā pret savu īpašumu, kas veicina augstāku pārdošanas apjomu un peļņas rādītāju sasniegšanu.
  • Efektīvāka organizācijas struktūra – organizācija var sekmīgi attīstīties bez liela skaita darbinieku. Tipiski, franšīzes tīkla pārvaldīšanai ir nepieciešams mazāks darbinieku skaits nekā uzņēmuma paša struktūrvienību tīkla pārvaldīšanai.
  • Ilgtermiņa attiecības – var drošāk investēt franšīzes ņēmēja un viņa komandas apmācībās, jo varbūtība, ka franšīzes ņēmējs aizies no franšīzes tīkla ir salīdzinoši maza, ņemot vērā ilgtermiņa franšīzes līgumu, kas parakstīts starp abām pusēm.
  • Samazināta iesaistīšanās ikdienas darbos – franšīzes devējs primāri menedžē attiecības ar franšīzes ņēmējiem, savukārt franšīzes ņēmēji menedžē ikdienas darbus.
  • Labāki nosacījumi iepirkumiem – iepērkoties kolektīvi tiek panākti labāki iepirkuma nosacījumi no piegādātājiem.
  • Franšīzes vienības darbības rādītāji parasti ir labāki par uzņēmuma struktūrvienību rādītājiem, jo franšīzes ņēmējs ir motivēts sasniegt labākos franšīzes vienības rādītājus.
  • Zemāks risks – pie zemākām investīcijām, risks zemāks. Franšīzes ņēmēji paši ir atbildīgi par personālu, telpu īri, u.t.t.
  • Kvalitātes kontrole – franšīzes ņēmēji parasti uztur savu struktūrvienību labākā formā nekā algoti darbinieki. Franšīzes ņēmējiem kvalitāte ir ļoti svarīgs faktors.
  • Reklamēšanās – pēc franšīzes devēja pieprasījuma, franšīzes ņēmēji veiks iemaksas kopējā reklāmas fondā, kas tiks izmantots lai reklamētu gan zīmolu, gan veicinātu produktu/pakalpojumu noietu.

PIRMS IZVEIDOT FRANŠĪZI

 Veiciet nelielu mājasdarbu:

  • Ievāciet informāciju
    • Internets
    • Franšīzes semināri/webināri
    • Franšīzes grāmatas
    • Franšīzes izstādes
    • un/vai piesakieties uz Bezmaksas konsultāciju
  • Novērtējiet sava biznesa gatavību franšīzei
    • Aizpildiet Franšīzes testu
    • Apspriediet Franšīzes testa rezultātus ar Franšīzes ekspertu
    • Vienojaties ar Franšīzes ekspertu par tālākiem soļiem

FRANŠĪZES IZVEIDES POSMI

  1. FRANŠĪZES STRATĒĢIJAS POSMS
    • Franšīzes Finanšu Modeļu izstrāde
    • Franšīzes Kalkulatora izstrāde
    • Franšīzes Stratēģijas Plāna izstrāde
  2. FRANŠĪZES JURIDISKAIS POSMS
    • Franšīzes Intelektuālā Īpašuma aizsardzība
    • Preču Zīmes reģistrācija
    • Franšīzes Līgumu izstrāde
  3. FRANŠĪZES OPERACIONĀLAIS POSMS
    • Franšīzes Rokasgrāmatas izstrāde
    • Digitālo čeklistu (Digital Checklists) sistēmas ieviešana
  4. FRANŠĪZES MĀRKETINGA POSMS
    • Franšīzes Prezentācijas izstrāde
    • Franšīzes Mājaslapas/Landing lapas izstrāde
    • Franšīzes Mārketinga plāna izstrāde
  5. FRANŠĪZES DIZAINA POSMS
    • Zīmola Grāmatas (Brand Book) izstrāde
    • Telpu Dizaina Grāmatas izstrāde
  6. FRANŠĪZES PĀRDOŠANAS POSMS
    • Franšīzes Reklāmas Kampaņas palaišana (Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads)
    • CRM sistēmas ieviešana
    • Franšīzes Anketas izstrāde

Kā pieteikties franšīzes izstrādei?

Lai saņemtu detalizētu franšīzes izstrādes piedāvājumu (ar termiņiem un izcenojumiem), lūdzu sazinieties ar mums, zvanot +371 29 176 156 vai rakstot info@franchising.lv