Kopējā investīcija:

€ 70,000

Franšīzes maksa:

€ 13,000

Ikmēneša maksājums:

5%

Ikmēneša mārketinga maksājums:

€ 0.00

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 2014

Franšīzes uzsākšanas gads: 2015

Uzņēmuma vienības: 2

Franšīžu vienības:

Kopējais vienību skaits:

Darbinieku skaits uz vienību: 2

Līguma termiņš: 60 mēneši

BREEZE studija ir Latvijā dibināta AQUAFIT studija, kas specializējas veselības un fitnesa industrijā, nodrošinot individuālas fitnesa nodarbības ar ūdens iekārtām, ķermeņa un sejas kopšanas procedūrām, fizioterapijas aktivitātēm un uztura speciālistu konsultācijām.
Individuālās fitnesa nodarbības tiek veiktas ar ūdens riteņiem – specializētiem ūdens trenažieriem, kuru burvība ir iespēja baudīt sportu un kopt ķermeni. Tā rezultātā klients saņem trīs vienā efektu – ūdens, velosipēds un hidro masāža. Riteņbraukšana ūdenī uzlabo kardiovaskulāro izturību, samazinot sirdsdarbības ātrumu, palielinot plaušu ietilpību; kā arī pievienotais ūdens strūklas masāžas efekts samazina celulītu, izlīdzina ādu, stiprina vēnas, masāžas muskuļus, uzlabo stāju, formu un labsajūtu, samazina svaru.
BREEZE studijas mērķis bija radīt vietu, kur individuālas fitnesa nodarbības notiek mājīgā un
komfortablā atmosfērā; tādējādi mudinot klientus atgriezties un piedzīvot šo patīkamo fitnesa
piedzīvojumu atkārtoti.
Treniņi + mājīga atmosfēra + veselības aprūpe, ko nodrošina ūdens masāža = galvenie elementi, kas veido BREEZE studijas profilu un panākumus

Ideālam kandidātam vajadzētu būt ar pieredzi vadībā un ar pietiekamiem finansiāliem resursiem. Iepriekšēja pieredze skaistumkopšanā, fitnesā vai klientu apkalpošanā nav nepieciešama, bet ir vēlama.
Komunikabls un atvērts.
Ļoti motivēts, kā arī censties nodrošināt, ka ambīcijas un centieni tiek atalgoti.
Var izveidot un vadīt uzņēmumu, kas efektīvi pieņem darbā, apmāca, saglabā un motivē augsti
kvalificētu komandu.
Augsta izpratne par kvalitāti un atbildības sajūta, kā arī uz klientu orientēta domāšana.

Augsts klientu apkalpošanas līmenis rada patīkamu atmosfēru BREEZE studijās un ir būtisks avots klientu lojalitātei un gatavībai atgriezties. Pirms pirmās BREEZE studiju atvēršanas franšīzes devējs nodrošinās pilnīgu treniņu savai komandai gan Rīgā, gan Jūsu dzīvesvietas valstī.
Mācību plāns ir precīzi pielāgots


Jelena Silova

Valodas:

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM