Kopējā investīcija:

€ 20,000

Franšīzes maksa:

€ 5,000

Ikmēneša maksājums:

1%

Ikmēneša mārketinga maksājums:

0%

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 2000

Franšīzes uzsākšanas gads: 2000

Uzņēmuma vienības: 0

Franšīžu vienības: 78

Kopējais vienību skaits: 78

Darbinieku skaits uz vienību: 3-35

Līguma termiņš: 60 mēneši

FRANŠĪZE ONLINE

MĀJAS LAPA

ELVI ir pārtikas mazumtirdzniecības tīkls, viens no franšīzes modeļa pionieriem Latvijā, kas jau 23 gadus piedāvā franšīzi vietējiem pārtikas tirdzniecības uzņēmumiem. ELVI garantē stabilu zīmolu, vienotas iepirkuma cenas, plašu IT un mārketinga atbalstu, palīdzību veikala ikdienas darbā un plaša profila atbalstu uzņēmuma attīstības pasākumiem. Gadu gaitā uzkrātā pieredze ļauj ELVI ieņemt stabilu vietu Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības nozarē un veiksmīgi konkurēt ar lielajiem ārvalstu tīkliem. ELVI ir viens no vietējo tirdzniecības uzņēmumu viedokļu līderiem un spēcīgākajiem zīmoliem, kas orientēts uz ilgstpējīgu attīstību, investējot gan tirdzniecības vietu modernizēšanā, gan sadarbībā ar vietējām kopienām. Nozīmīgu zīmola vērtību veido arī kvalitatīvi privātās preču zīmes produkti – lielisks kulinārijas un konditorejas produktu klāsts.

Esošs vai jauns pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmums, kas gatavs investēt sava uzņēmuma attīstībā un meklē uzticamu partneri ar plašu pieredzi, zināšanām un piedāvāto atbalsta pakalpojumu klāstu. Uzņēmums, kas vēlas pievienoties spēcīgam zīmolam, augstu novērtē kvalitāti un profesionalitāti, un ir gatavs iesaistīties zīmola vērtības veidošanā. ELVI nodrošina partneriem virkni funkciju un pakalpojumu, kurus, esot ELVI tīklā partneri saņem bez maksas. Tie ir ļoti ievērojami kapitālieguldījumi, kas citādi jaunajam uzņēmējam būtu jāveic no savas kabatas, piemēram, sortimenta vadību un produktu grupu analīzi, dažādu akciju, cenu pazeminājumu plānošanu, mārketinga aktivitātes un reklāmas, iepirkumu līgumu slēgšanu, cenu kontroli un tirgus monitoringu, kvalitātes vadību, reģionālo tirdzniecības vadītāju konsultācijas un veikala vadītāju apmācības un cita veida palīdzību. Tāpat franšīzes devējs sniedz loģistikas pakalpojumus un plaša mēroga IT palīdzību.

Apmācības

  • Sākotnējās apmācības, kad jaunais veikals un tā personāls tiek sagatavots darbam atbilstoši ELVI standartiem.
  • Regulārās apmācības – reģionālie tirdzniecības vadītāji  un citi darbinieki regulāri veic atkārtotas vizītes, lai atkal mācītu un atgādinātu par to, kas, iespējams, ir aizmirsies.

 

Atbalsts

  • Produktu kategoriju vadība, finanšu analīze, vienots iepirkums, līgumu slēgšana ar piegādātājiem
  • Centralizēta sauso un svaigo preču loģistika visā Latvijā
  • Sortimenta planogrammu izstrāde un analīze, atbalsts finansiālajos rezultātos balstīta sortimenta veidošanā
  • Vienots IT atbalsts – serveru, kasu, tehniskā nodrošinajuma un programmatūras funkcionalitāte un uzturēšana
  • Mērķtiecīgs mārketinga un sabiedrisko attiecību atbalsts, ietverot uz klientu piesaisti un zīmola vērtības veidošanu orientētas aktivitātes
  • Regulārs tirdzniecības daļas profesionāļu atbalsts
  • Atbalsts veikalu pārprojektēšanā un aprīkošanā uz klientu orientētai, rezultatīvai veikala darbībai
  • Unikāli, klientu iecienīti privātās preču zīmes produkti un speciāli ELVI tīklam importētas preces, kas veido zīmola konkurētspējīgās priekšrocības
  • Ikmēneša franšīzes maksa: 1% no neto apgrozījuma
  • Ikmēneša IT maksa: atkarīga no kasu skaita veikalā
  • Prasības telpām: 50 – 1300 m2

 


Laila Vārtukapteine

Komercdirektore

Valodas:

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM