Kopējā investīcija:
€ 15,000
Franšīzes maksa:
€ 60,000
Ikmēneša maksājums:
3%
Ikmēneša mārketinga maksājums:
0%
Franšīžu skaits
Atdeve (ROI)
Laika periods
GALVENĀ INFORMĀCIJA
Dibināšanas gads: 2011
Franšīzes uzsākšanas gads: 2013
Uzņēmuma vienības: 10
Franšīžu vienības: 674
Kopējais vienību skaits: 684
Darbinieku skaits uz vienību: 1-2
Līguma termiņš: 60 mēneši
FRANŠĪZE ONLINE
MĀJAS LAPAFRANŠĪZES PREZENTĀCIJA
Equivalenza specializējas pašu zīmola augstas kvalitātes parfimērijā, kosmētikas un mājas aromātu izstrādājumos par pieņemamām cenām.
Equivalenza produktus rūpīgi sagatavo parfimērijas meistaru komanda ar augstas kvalitātes esencēm un augu alkoholu, lai garantētu izcilību katrā procesā.
Equivalenza piedāvā iespēju kļūt par neatkarīgu uzņēmēju kosmētikas nozarē, kurai ir ļoti liels potenciāls. Parfimērijas pārdošanas apjomi pasaulē 2015. gadā sasniedza 45,7 miljardus USD, kas ir par 6% vairāk nekā iepriekšējā gadā, liecina tirgus analīzes uzņēmuma Euromonitor International dati.
Equivalenza ideālajam franšīzes kandidātam būtu jāpiemīt:
- biznesa vadības zināšanām un prasmēm;
- centībai klientu apkalpošanā;
- komandas vadības spējām;
- aizrautībai ar skaistumkopšanu.
Equivalenza no savas puses nodrošinās jums:
- Vadošu zīmolu nozarē;
- Mārketinga kampaņas un veikala kampaņas;
- Veikalu skatlogu reklāmas un vizuālo merčendaizingu;
- Jaunu produktu palaišanu tirgū (Inovācijas un daudzveidība);
- Nepārtrauktu apmācību;
- IT atbalstu;
- Klientu apkalpošanas atbalstu;
- Mārketinga un klientu lojalitātes rīkus: dāvanu kartes, e-pasta kampaņas, mārketinga kampaņas, dāvanu kuponus un daudz ko citu;
- Globālās reklāmēšanās kampaņas;
- Personalizētu aktivitāšu uzraudzību ar kompānijas pārstāvju tīkla palīdzību;
- 360º tūri: regulāras prezentācijas un tikšanās;
- Reklāmas kampaņas;
- Komunikāciju;
- Digitālais plānu (sociālie mediji, tiešsaistes reklāma);
Franšīzes ņēmēja veikala vadošajiem darbiniekiem pastāvīgi tiks nodrošinātas apmācības un atbalsts Equivalenza galvenajā birojā angļu valodā.
Apmācības tiek veiktas galvenokārt attiecībā uz veikalu procedūrām, klientu apkalpošanu, merčendaizingu, savstarpējās pārdošanas (cross-selling), produktu un IT jomām.
Equivalenza sniegs veikala darbības vadlīnijas / rokasgrāmatas, kuras stingri jāievēro franšīzes ņēmējam un franšīzes ņēmēju darbiniekiem.
Mārketinga maksa: 0%
Atdeve no investīcijām (mēn.): 24-36
Equivalenza veikalu atrašanās vieta:
- Tikai lielākajās pilsētās;
- Minimālā platība ir 35 kv.m, kā arī noliktavas telpa ar 4 m fasādi;
- Ideāla veikala platība: 35-50 kv.m plus noliktavas platība (10% no tirdzniecības platības) ar fasādi 4-6 m.
Līguma darbības laiks: 5 gadi, kuru var pagarināt par vēl vienu periodu, pamatojoties uz savstarpēju vienošanos.
Eduardo Vaz
Global Expansion Director at Equivalenza