Kopējā investīcija:

€ 1,500

Franšīzes maksa:

€ 0

Ikmēneša maksājums:

4%

Ikmēneša mārketinga maksājums:

€ 0

Franšīžu skaits

Atdeve (ROI)

Laika periods

Ieņēmumi:

12 000*

* Kalkulatora aprēķini ir provizoriski, nevis garantēts iznākums

GALVENĀ INFORMĀCIJA

Dibināšanas gads: 1997

Franšīzes uzsākšanas gads: 2001

Uzņēmuma vienības: 0

Franšīžu vienības: 230

Kopējais vienību skaits: 230

Darbinieku skaits uz vienību: 2-4

Līguma termiņš: 12 mēneši

FRANŠĪZE ONLINE

MĀJAS LAPA

“Narvesen” (SIA “Reitan Convenience Latvia”) ir lielākais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls Latvijā ar 25 gadu pieredzi vairāk nekā 230 tirdzniecības vietās. “Narvesen” nodrošina augstas kvalitātes kafiju, svaigus ēdienus un uzkodas pa ceļam un žurnālus ikvienā pilsētas nostūrī. “Narvesen” iestājas par attīstītu pilsētvidi un laimīgiem pilsētniekiem, lai kopā padarītu ikdienu mazliet vieglāku un pasauli – mazliek labāku. “Reitan Convenience Latvia” zīmolu uzņēmumos, ieskaitot franšīzes ņēmējus, strādā vairāk nekā 890 darbinieku.

“Narvesen” franšīze piedāvā gatavu biznesa konceptu un iespēju uzņēmīgiem cilvēkiem viegli uzsākt savu uzņēmējdarbību bez ievērojama starta kapitāla, saņemot nepārtrauktu atbalstu no “Reitan Convenience Latvia” savas tirdzniecības vietas attīstībai un klientu piesaistei.

“Narvesen” franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmums SIA “Reitan Convenience Latvia”, kas  ir daļa no uzņēmumu grupas “Reitan Retail”. Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā to pārstāv tādi zīmoli kā “Narvesen”, “Caffeine”, “Pressbyrån”, “R-kiosk” un “7-Eleven”, bet Latvijā – “Narvesen” un “Caffeine”.


“Narvesen” (SIA “Reitan Convenience Latvia”) rūpīgi izvērtē katru potenciālo franšīzes ņēmēju, lai tas ilgtermiņā atbilstu veiksmīga franšīzes ņēmēja īpašībām:

  • veido aizrautīgu darbinieku komandu, kurai palīdz pilnveidoties, un rūpīgi pārrauga tās darbu;
  • darbojas saskaņā ar uzņēmuma vērtībām un mācās no veiksmes piemēriem;
  • ar vislielāko atbildību iesaistās pircēju apkalpošanā un līdzdarbojas veikalā, rūpējoties par labiem pārdošanas rezultātiem un padarot iepirkšanos par pozitīvu piedzīvojumu;
  • analizē savu biznesu un efektīvi plāno tā darbu;
  • ir mērķtiecīgs un labi orientējas mazumtirdzniecībā.

Uzsākot savu franšīzes biznesu “Narvesen” tirdzniecības tīklā, potenciālajam franšīzes ņēmējam ir jāiemaksā drošības nauda par konkrētā veikalā esošo preci, kas vēlāk tiek uzkrāta un atmaksāta atpakaļ.

“Narvesen” (SIA “Reitan Convenience Latvia”) atbalsts:

  • Zīmols ar augstu reputāciju un klientu uzticību.
  • Pilnībā aprīkota tirdzniecības vieta.
  • Skaidri izstrādātas darbības vadlīnijas.
  • Preču iepirkumu un piegāžu loģistikas pārvaldība.
  • Franšīzes ņēmēja un tā darbinieku apmācības un koučings.
  • Mārketinga atbalsts un klientu piesaistes kampaņu plānošana un īstenošana.


Inga Rutko

Personāla vadības biznesa partnere

Valodas:

SAZINIES AR MUMS UN PASTĀSTI PAR SAVIEM MĒRĶIEM