ELVI

Kādas ir “ELVI” franšīzes ņēmēju priekšrocības?

ELVI” ir vienīgais pārtikas mazumtirdzniecības tīkls Latvijā, kas saviem franšīzes ņēmējiem piedāvā klasisku pilna spektra franšīzes pakalpojumu grozu.

Veikala iekārtošana

Vienojoties par sadarbību, vispirms “ELVI” uzņēmumam garantē atbalstu veikala iekārtošanā – telpu un preču izvietojumu plānošanu un planogrammu izstrādi, potenciālās finanšu plūsmas analīzi, datos balstītu koncepciju iespējami rezultatīvākam veikala darbam, izdevīgus nosacījumus tirdzniecības iekārtu un tehnikas iegādei, mārketinga atbalstu veikala atvēšanas aktivitātēm, kasu sistēmu uzstādīšanu utt.

Vienots atbalsts

Veikala ikdienā “ELVI” komanda nodrošina pilnu IT atbalstu, kas ietver arī vienotu uzņēmuma vadības sistēmu, tirdzniecības speciālistu atbalstu, preču iepirkumus, tostarp līgumu slēgšanu ar piegādātājiem, vienotas mārketinga aktivitātes gan veikalā, gan ārpus tā – loterijas, vērienīgas kampaņas TV, radio un citos medijos. Tāpat “ELVI” nodrošina veikala īpašnieka interešu aizstāvību dažādos valstiska mēroga projektos, piemēram, depozīta sistēmas ieviešanas gaitā.

Pilna servisa loģistika

Ļoti būtisks atbalsts ir pilna servisa loģistika visā Latvijā.

“Esam attīstījuši spēcīgu loģistikas centru, kas nodrošina preču piegādes 6 dienas nedēļā. Veikals centralizēti var saņemt gandrīz visas nepieciešamās preces. Veikala administrācijas darbiniekiem vairs nav jātērē resursi dažādu sīku pasūtījumu nodošanai atsevišķiem ražotājiem un preču pieņemšanai no neskaitāmiem nelieliem piegādātājiem. Loģistikas sistēma ļauj iegūt izdevīgākas preču cenas un optimizēt piegādes izmaksas, taupot veikala laiku. Atsevišķās preču kategorijās centralizēti piegādājam pat vairāk nekā 80% no produktu sortimenta. Būtisks ieguvums ir arī unikāli, klientu iecienītus privātās preču zīmes produkti un speciāli ELVI tīklam importētas preces, kas veido zīmola konkurētspējīgās priekšrocības,” sfāsta SIA “ELVI Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Rūpējas par drošības sajūtu

“Labs franšīzes devējs ir sadarbības partneris, un viņu, manuprāt, var salīdzināt ar gādīgu vecāku bērniem,” saka uzņēmuma komercdirektore.  “Viņš ir parūpējies par drošības sajūtu, visām veiksmīgai dzīvei nepieciešamajām pamatlietām un ir gatavs palīdzēt vai aizstāvēt, kad tas nepieciešams, bet vienlaikus ļauj bērnam dzīvot savu dzīvi, pieskatot un atbalstot, ja to vajag, bet cienot pašnoteikšanos, autonomiju un neatkarību. Tieši tā arī mēģinām veidot sadarbību ar saviem franšīzes partneriem un tā veidojas ELVI veikalu tīkls – veikaliem tiek piedāvāts sakārtots un viegli saprotams sadarbības koncepts, vienlaikus respektējot un saglabājot katra veikala unikalitāti,” uzsver Laila Vārtukapteine.

Kā liecina jaunākie dati, pērn “ELVI” izdevies piedzīvot izaugsmi. 2022. gadu uzņēmums noslēdzis ar 7% apgrozījuma pieaugumu, savukārt par 4% audzis arī kopējais čeku skaits veikalos.

“ELVI” par savu 2023. gada prioritāti izvirzījis pircēju pieredzes uzlabošanu. Tas ietver gan veikalu tīkla sakārtošanu, gan arī sortimenta pilnveidošanu un lojalitātes programmas attīstību, nodrošinot papildu servisus klientiem. Investīcijas plānotas arī loģistikas centrā. Tas jau patlaban nodrošina piegādes vairāk nekā pusei no visām veikalā esošajām precēm, bet svaigo preču grupā sasniedz jau 85%. Šogad paredzēts pilveidot loģistikas pakalpojumus un kapacitāti, lai varētu nodrošināt iespējami lielu svaigu produktu piegādi veikaliem visā Latvijā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus