Dunkin’ Donuts atklāj nākamās paaudzes veikala konceptu

janvāris 28, 2018 - 3 minūtes

Dunkin’ Donuts atklājusi nākamās paaudzes konceptveikalu Kvinsijā, Mesačūsetsas štatā, kur uzņēmums pirms 68 gadiem atvēra savu pirmo tirdzniecības vietu. Jaunais restorāns piedāvās jaunu zīmola veikalu restorānu dizainu ar modernu atmosfēru, kā arī jaunām un inovatīvām tehnoloģijām un dizaina elementiem.

Izveidots arī pirmais drive-thru mobilajiem pasūtījumiem, lai padarītu Dunkin’ apkalpošanu ātrāku un ērtāku.

Dunkin’ Donuts jaunajā konceptā ir iekļauts:

a) moderns dizains. Īpašajā restorāna dizainā ir iekļauti viegli krāsoti materiāli, atvērta telpa un dabīga gaisma, lai radītu pieejamu, pozitīvu un enerģijas pilnu vidi;

b) ātrs drive-thru pakalpojums – ekskluzīva automašīnu līnija tiem klientiem, kuri ir veikuši pasūtījumu, tādējādi var piebraukt tieši pie pasūtījuma saņemšanas lodziņa.

c) premium dzērienu pasniegšana: Donkin’ Donuts vizītkarte – vēsie, atspirdzinošie dzērieni turpmāk tiks lieti glāzē ar jaunas, inovatīvas izlejamās sistēmas palīdzību, kas servē pastāvīgi aukstus dzērienus, piemēram, kafiju, ledustējuun citus. Uzņēmuma darbinieki izmantos labākos espresso automātus.

d) Dunkin’ pēc pieprasījuma. Pilnībā integrēti digitālie kioski, kas sāks darboties 2018.gadā, ļaus restorāna viesim izvēlēties, vai pasūtījumu veikt ar vai bez kompānijas darbinieka palīdzības. Tāpat tiks uzlabota apkalpošana, veicot pasūtījumu aplikācijā, lai klients var savu pasūtījumu saņemt pēc iespējas ātrāk.

e) jaunas formas darbiniekiem. To sauklis būs veidots, balstoties uz Life is Good® principu. Uz darbinieku tkrekliem būs tādi uzraksti kā “Fueled by Positive Energy”, “Drink Coffee. Be Awesome” un līdzīgi.

f) labāka “paņem līdzi” izvēle. Tā piedāvās dzērienus pudelēs, kā arī uzkodas no Dunkin’s piegādātājiem, kas iekļautas ēdienkartē. Klāstā būs iekļauti piemēram, svaigi banāni, mini apelsīni un vīnogas, kā arī augļu uzkodas, piemēram, Gogo Squeez®, Yoplait® un citi.

g) paaugstināta energoefektivitāte.

Jaunā nākamās paaudzes koncepta veikala atvēršana iezīmē vienu no Dunkin’ Donut’s izaugsmes būtiskākajiem stūrakmeņiem,” saka Dunkin’s Donut’s prezidents ASV un Kanādā Deivs Hofmans.

Dunkin’s Donut’s dibināts 1950.gadā un ir iecienīts ASV iedzīvotāju ikdienas pieturas punkts, lai iegādātos kafiju un uzkodas. Kompānijai pieder vairāk nekā 12400 restorānu 46 pasaules valstīs.

Tagi: , , ,