ELVI

“ELVI” plāno atvērt jaunus veikalus un ir atvērts sadarbībai ar jauniem franšīzes partneriem

Latvijas nacionālā mazumtirgotāja “ELVI” plānos ietilpst jaunu veikalu atvēršana un uzņēmums ir atvērts sadarbībai ar jauniem franšīzes partneriem, stāsta SIA “ELVI Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Veikalu skaits aug

Februāra nogalē uzņēmums atvēra jauna koncepta tirdzniecības kvartālu Mārupē. Nesen durvis vēra jauns veikals Lielvārdē, “ELVI Kadagā”. Vēl vairāki objekti šobrīd ir būvniecības stadijā un “ELVI” saimei pievienosies jau pārskatāmā nākotnē.

Tāpat uzņēmums turpina regulāras veikalu rekonstrukcijas, lai uzlabotu jau esošās tirdzniecības vietas. Jā, mēs esam atvērti sadarbībai ar jauniem franšīzes partneriem, kas meklē attīstības ceļus savam biznesam. Aizvadītā ziema ir būtiski pastiprinājusi uzņēmēju interesi par sadarbību, jo strauji augšās izmaksas un preču cena daudziem ir likusi  pārdomāt sava biznesa rentabilitāti un attīstības iespējas tālākam darbam.

Kas atšķir “ELVI” no citiem mazumtirgotājiem?

“Pirmkārt, “ELVI” ir 100% Latvijas kapitāla uzņēmums,” saka Laila Vārtukapteine. “Esam Latvijā radīts zīmols, kas spējis pierādīt savu dzīvotspēju un atrast savu vietu tirgū pat ļoti intensīvas konkurences apstākļos. Otrkārt, “ELVI” raksturo personiskums. Visu mūsu veikalu saimnieki ir vietējie Latvijas cilvēki, kas par savu veikalu atbild ar savu vārdu. Daudzviet veikalu īpašnieki paši piedalās veikala ikdienas darbā – vada savas tirdzniecības vietas, ir klātesoši visos veikalā notiekošajos procesos. Treškārt – tas ir ģimenisks zīmols. Tā ir ne tikai mūsu pieeja darbam un klientiem, bet arī mūsu uzņēmumu ikdiena – daudzos veikalos ģimenes saimnieko vairākās paaudzēs. Ir tādi uzņēmumi, kur mammas un tēva izloloto biznesu ir pārņēmuši bērni, mazbērni. Protams, laika gaitā ELVI tīklam ir pievienojušies arī jauni, perspektīvi uzņēmēji, kas ir lēmuši, ka vēlas radīt tirdzniecības vietas tieši ar zīmolu ‘ELVI”.”

Kompānija strādā tā, lai saimniekotu ilgtspējīgi un mūsdienīgas tirdzniecības tendences varētu baudīt katrs pircējs, neatkarīgi no viņa dzīvesvietas un veikalu atrašanās adreses.

“Bijām vieni no pirmajiem, kas pārtikas mazumtirdzniecībā ieviesa karsto dzērienu automātus. Esam nopietni attīstījuši svaigi ceptas konditorejas projektu, lai visos veikalos varētu nopirkt tikko ceptas smalkmaizītes. Veikalos izmantojam siltumatguves tehnoloģijas, lai tirdzniecības iekārtu radītais siltums tiktu izmantots telpu apkurei. Liela daļa veikalu ir aprīkoti ar saules paneļiem. Arī sortiments tiek veidots tā, lai veikala varētu nopirkt gan atpazīstamu un iemīļotu zīmolu produkts, gan veikala tuvumā esošo ražotāju preces,” saka Laika Vārtukapteine.

 

 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus