dominospizza.lv

“Domino’s Pizza” Rīgā atvērs jaunus restorānus, plāno strauji paplašināties

Pasaulē lielākā picēriju ķēde “Domino’s Pizza” šonedēļ atvērs savu otro restorānu Rīgā. Jaunais restorāns viesus sagaidīs mūsdienīgā un draudzīgā vidē. Jaunais restorāns durvis vērs 15. jūnijā.

Piegādā pusstundā

Lai gan ir pagājuši tikai daži mēneši, kopš “Domino’s Pizza”, kurai ir vairāk nekā 20 000 picēriju vairāk nekā 100 valstīs, atvēra savu pirmo picēriju Latvijā, rīdzinieki ir paspējuši iecienīt ne tikai amerikāņu stila picu un ļoti iespaidīgo piegādes ātrumu, bet arī pašu amerikāņu kultūru.

“Domino’s Pizza” restorāni pagatavo picas 15 minūtēs un piegādā tās 30 minūšu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža. Apņemšanās piegādāt picu tik īsā laikā, pēc pārstāvju teiktā, Latvijā nav viegls uzdevums. “Domino’s” ātru piegādi nodrošina optimizēti iekšējie procesi un savs transportlīdzekļu parks.

Jaunatvērtais restorāns atrodas Imantā, “Hyper Maxima” telpās. Blakus picērijai ir autostāvvieta, kas ļaus klientam maltītes laikā novietot savu auto bez maksas.

 Domino's Pizza

Uzņēmums plāno strauju paplašināšanos Latvijā, un jūlijā atklās trešo picēriju, kas atradīsies tirdzniecības centrā “Akropole Rīga”.

“Domino’s Pizza” jau tagad lepojas ar 20 000 restorāniem visā pasaulē, tādēļ uzņēmums neplāno apstāties pie tikai 3 picērijām arī Latvijā. Arī visi nākamie restorāni turpinās ievērot zīmola zelta standartu – picas piegādāt 30 minūšu laikā pēc pasūtīšanas.

Klienti vienmēr var izvēlēties sev tīkamāko mīklu – klasisko vai itāļu.

Izgudro inovācijas

“”Domino’s Pizza” priecājas, ka esošie klienti vienmēr atgriežas 3 svarīgu iemeslu dēļ – produkta kvalitāte, sastāvdaļu pārpilnība uz picas un ļoti ātrā piegāde. “Pirmajos darbības mēnešos bijām ļoti pārsteigti par cilvēku atsauksmēm par mūsu sātīgajām picām. Saņēmām ļoti daudz atsauksmju, ka mūsu vidējā pica ir pietiekama, lai 2 cilvēki varētu paēst pilnvērtīgu maltīti. Galu galā, tā tam ir jābūt,” norāda uzņēmuma pārstāvji.

“Domino’s Pizza” pārstāvji apliecina, ka noturēt esošos klientus nav grūti, jo uzņēmums katru dienu strādā, lai klientus nekad nepieviltu. “Ikdienā strādājam tikai ar svaigākajām pārtikas sastāvdaļām, daudz laika veltām inovāciju izmēģināšanai. Šobrīd uzņēmums strādā pie jaunas picas pamatnes, kas noteikti būs iemīļota un patiks visiem Latvijas iedzīvotājiem. Apsolām pārsteigt savus klientus jau pavisam drīz.”

Franšīze palīdz

“Domino’s Pizza” ir ASV picēriju tīkls, kas dibināts 1960. gadā. Uzņēmums lielākoties paplašinās ar franšīzes palīdzību.

2021. gadā “Domino’s Pizza inc.” ieņēmumi sasniedza 4,357 miljardus ASV dolāru, kas bija par 5,8% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmuma ieņēmumi šā gada trešajā ceturksnī bija 1,069 miljardi ASV dolāru, kas bija pieaugums par 7%.

Kompānija izceļas ar dažādiem digitāliem risinājumiem, kas palīdz sasniegt lielākus pārdošanas apjomus. 2020. gadā ASV vairāk nekā 70% ieņēmumu veidoja pasūtījumi no digitālajiem kanāliem. Uzņēmums attīstījis pasūtīšanas risinājumus tādās platformās kā “Google Home”, “Facebook Messenger”, “Apple Watch”, “Amazon Echo”, “Twitter” un citās. 2019. gadā uzņēmums arī paziņoja par sadarbību ar kompāniju “Nuro” autonomas picu piegādes testēšanā.

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus