Subway

Noticis viens no lielākajiem franšīzes uzņēmuma pārdošanas darījumiem, pircējs saskata milzu potenciālu

Ātrās ēdināšanas franšīzes uzņēmumu “Subway” iegādājies privātā kapitāla uzņēmums “Roark Capital”, kas saskata milzu potenciālu franšīzes kompānijas attīstībā.

Nozīmīgs pavērsiens

Paziņojumā teikts, ka darījums ir “nozīmīgs pavērsiens “Subway” vairāku gadu transformācijas ceļā, apvienojot kompānijas globālo klātbūtni un zīmola spēku ar “Roark” plašajām zināšanām restorānu un franšīzes biznesa modeļu attīstībā”.

Iegādes darījums apliecina to, ka pircējs saskata milzīgu potenciālu šajā uzņēmumā.

“Roark” jau iepriekš veicis ieguldījumus vairākās lielās restorānu ķēdēs, tostarp “Arby’s”, “Auntie Anne’s”, “Buffalo Wild Wings”, “Carvel” un “Sonic”.

“Šis darījums atspoguļo franšīzes kompānijas ilgtermiņa izaugsmes potenciālu un mūsu zīmola un franšīzes ņēmēju nozīmīgo vērtību visā pasaulē,” paziņojumā uzsvēris “Subway” izpilddirektors Džons Čidsijs.

Subway

“Subway” sagaida spoža nākotne

“”Subway” kopā ar “Roark” ir spoža nākotne, un mēs esam apņēmušies arī turpmāk koncentrēties uz abpusēji izdevīgu pieeju mūsu franšīzes ņēmējiem, viesiem un darbiniekiem,” viņš piebildis.

Darījuma nosacījumi netika atklāti. Tomēr “Wall Street Journal” ziņo, ka darījuma cena bija “apmēram 9,6 miljardi ASV dolāru”.

Šis darījums ir viens no lielākajiem pirkumiem ātrās ēdināšanas vēsturē. Iepriekšējais tika noslēgts 2020. gada oktobrī, kad “Inspire Brands” iegādājās “Dunkin’” par 11,3 miljardiem dolāru. “Roark” pieder “Inspire”, kas pārvalda arī “Subway” konkurentu “Jimmy John’s”.

Ātrās ēdināšanas uzņēmums pēdējos gados ieviesis dažādas izmaiņas, tostarp atjauninājis ēdienkarti.

“Subway” dibināts 1965. gadā, un šobrīd uzņēmumam vairāk nekā 100 valstīs ir 37 000 restorānu. Līdz šim “Subway” piederēja dibinātāju ģimenēm.

 

Evelīna Ozoliņa

Lasīt citus rakstus
Franšīzes
SUBWAY
SUBWAY

Ēdiens

Investīcija no: €75,000